poniedziałek, 26 listopada 2018

Archanioł Michael - i koniec "anielskiej serii".

Mój Archanioł Michael

Modlitwa do Archanioła Michaela

Zaopiekuj się mną...
Ochroń przed burzami
Zwalcz wszystkie smoki
Które czyhają u mego progu
Wypełnij pustkę wokół narosłą
Nie wskazuj mi drogi
Lecz usuń te kanciaste kamienie
Spraw, by radość życia we mnie nie zgasła.


No i żeby te deszczowe i ponure dni, puszysty śnieg przyprószył. Temperaturę życzę sobie maksymalnie -5. Tak wystarczająco, żebym mogła bałwana na tarasie zrobić. I jeszcze gwiazdka z nieba i kafelek z pieca, baaardzo by mi się przydały. I żeby nikt, nigdy mi ich nie zabrał. Ewentualnie mogę się z kimś podzielić posiadaniem 💗.

No i melduję, że odmłodziłam Archanioła Haniela, zamieszczonego w poprzednim poście. Chciałam najpierw, żeby był dojrzały, ale generalnie doszłam do wniosku, że staruchami nie będę sobie głowy i duszy zawracać ;-).

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda?
      No to nam sie gusty zbiegły ;-)

      Usuń
    2. Jupi! Nareszcie ktoś, kto mnie rozumie!

      Usuń
    3. A co, sami brunetolubni wokół? ;-)

      Usuń
    4. Raczej tak. Tragedia jakaś.

      Usuń
    5. Z każdym rokiem jestem coraz bliższy tego ideału! ;-)))

      Usuń
    6. Ale pod warunkiem posiadania niebieskich oczu. Li i jedynie!

      Usuń
    7. Tetryku, to nawet jest widoczne na Twoim obrazeczku, tylko tych niebiesich ócz nie widać... ;-)

      Usuń
  2. Przystojnie go zrobilas :) Lubie loczki!
    Zycze ci spelnienia zyczen, najwazniejsze, zeby te deszczowe, ponure dni poszly sobie do diabla! :)))
    Buziaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-). Tak sobie myślę, że słońce to trzeba se czasami samemu zaswiecić... ;-)

      Usuń
  3. Niech się marzenia spełnią, niech te anioły nad Tobą czuwają, niech dzwoneczki dzwonią wesoło, kolorowe witraże rozweselą jesienny mrok, a gwiazdka z nieba niech rozjaśni Twe życie.
    Serdeczności i dobre słowo zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo! I Tobie życzę wszelkich słoneczności i ciepła.

      Usuń
  4. Niech się spełni to Twoje życzenie Dagmaro :-)
    A Archanioł bardzo przystojny.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klik dobry:)
    I niechaj wszystko się spełni!
    Także bym chciała mieć takiego Michaela.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I teraz się zastanawiam...Pisać, czy nie pisać ?? Skoro odmładzasz otoczenie, a mnie niedługo kolejny roczek stuknie...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, ja chciałam tylko podkreslić, (bo uprzytomniłam sobie), że wszystkie anioły są młode przecież. Te ZAŚCIANKOWE TEŻ! Nigdy się nie starzeją ;-).

      Usuń
  7. Pewnie, że młodszy lepszy! Niech strzeże!

    OdpowiedzUsuń
  8. Testosteton aż z niego bucha....
    Podoba mi się ta modlitwa
    Jest jak prośba o normalność
    O spełnienie codzienności
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienność, normalność... Tak niewiele a tak wiele, prawda?...
      Pozdrawiam również

      Usuń
  9. Piękny jest. Lubię anioły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pragnę gorąco posiąść Anielicę jakąś, choć podobno anielstwo to lud bepłciowy!
    ściskam i niezmiennie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anielicy się nie posiada...to ona "zawiaduje", okrywając bezpiecznie skrzydłami ;-)

      Usuń
  11. Życzę śnieżnej zimy,
    o takiej marzymy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy anioł, kolorystycznie wręcz mnie urzekł :). I zachwycam się szpachelkowymi irysami (dwa wpisy temu). Resztę wstecz zaraz sobie pooglądam, bom tu pierwszy raz zbłądziła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło powitać w skromnych progach. I dziękuję za komplementy :-).

      Usuń
  13. To może taki odmłodzony będzie mniej leniwie obowiązki opiekuńcze wypełniać 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może....Ale już nie liczę na żadne anioły ;-)
      Sama na siebie i już! (tylko trudno mi samej sobie dac kopa w dopę)... ;-)

      Usuń
    2. Jest pretekst, żeby nie dawać...

      Usuń
    3. Nie dawać kopa? Hmmm, myślisz, żem na dobrej drodze?....

      Usuń
  14. Dagmaro, moglabys sie prywatnie odezwac na mojego maila? Nie moge u ciebie twojego znalezc :(
    A tak ogolnie to macham ci reka z Niemiaszkowa i sle buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki odsyłam z Holendrowa i próbuję odkontaktować... Bez wzgledu na to, czym się naraziłam.... ;-)

      Usuń
  15. Pytanie Ci zadałam na Wyspie. Pod Twoim wpisem. W sprawie zdjęć z Katowic. Nie obrażę się, jak nie zechcesz, ale tak sobie pomyślałam, że szkoda, aby Twoje zdjęcia marnowały się tylko w bibliotece.
    Uatrakcyjniłyby mój wpis, ale ...nie wiem, czy chcesz wchodzić ze mną w spółkę? Makówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, æe wchodzé! Wrzuciłam do biblioteki, ale nie umiałam dodać do komentarza... No i się nudzą tam ;-) Bierz mnię! ;-)

      Usuń
  16. Nie często spotyka się osoby z tak przyziemnymi prośbami.musisz bardzo cenić sobie piękne zimowe chwile
    I mnie przupadła modlitwa do gustu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... Sama widzisz, tak niewiele a tak wiele, ze dotknac nie mozna... 😉

      Usuń
  17. Taki Anioł każdemu by się przydał. Kiedyś o tym pisałam na Wyspie, że takimi Aniołami w naszym życiu są Przyjaciele. Bez nich nie wyobrażam sobie życia.
    Dodałam Twoje zdjęcia. Znajdziesz je na pięterku o Mikołaju w Brandysówce.
    Makówka

    OdpowiedzUsuń

"Upadłe madonny" oraz "chłopczyk ze sfilcowanym psem"

  A kuku... Jestem, żyję i mam się całkiem nieźle, (jak na ryczącą siedemdziesiątkę)... Dzieje się wiele, a że tempo działalności różnej zwa...