wtorek, 7 stycznia 2020

2020

Krykloczek Noworoczny

Jeszcze szarobury ten Nowy
Pajęczyna czepia się Starego
Lecz już wkrótce 
Wyrosną nowe schody
I na przeciw domu naszego
Wyrosną tulipany
I zakwitną ogrody
I będzie nowa wiosna
Nowe lato
I całkiem nowa jesień
A zima będzie taka sobie
A miesiące roku tego
Pełne będą uniesień
Tygodnie pracowite
A dnia powszedniego
Wystarczy do szczęścia
Noce niezbyt ciemne
Lecz upojne
Pełne gwiazd i marzeń
Lecz spokojne 🧡💛💚💙

Czego życzę Wam i sobie serdecznie. Nie może być przecież brzydko w takim urodziwym i "przestępczym" roku 2020 😍🤩




21 komentarzy:

  1. Ja już też bym wiosny chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo co to za zima... U mnie ptaszki dostały pomieszania ptasich zmysłów (ze się tak elegancko wyrażę) i drą dzioby z rana nieprzytomnie. I kotom też się potentegowało...
      Więc wiosna cyco?...

      Usuń
  2. A wiesz, w tym krykloczku widzę dwa łabędzie z wielkimi jajami:)) Co to wróży?
    Mam nadzieję, że przyjmiesz to jako żart wraz z najlepszymi życzeniami na cały 2020!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie!!! Bardzo podoba mi się! No czyż ten rok nie zapowiada się wyjątkowo?! Każdy przystojny łabądź chciałby mieć takie jajo 🤓

      Usuń
    2. A z tego jaja wykluje się samo szczęście i radość! Piękny horoskop ułożyłyśmy dla Przestępczego:))

      Usuń
  3. Niezwykłe Twoje życzenia w dodatku pisane wierszem. Aż się
    uśmiechnęłam na widok tych kwitnących tulipanów, bo u mnie śnieg z deszczem i lekko przymarza, więc ślisko.
    Życzę Ci dużo spokoju, radości z codzienności i mnóstwo dobrych ludzi wokoło.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Ultro 💖
      Ja przez tę 'codzienność' to bym nawet nie zauważyła, że Nowy Rok nastał, ale fajerwerki mnie obudziły 😘🤣
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Dziękuję za wyjątkowe życzenia, niech nam się spełnią! Rzeczywiście ładnie wygląda 2020 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego znaleźć można coś ładnego 💖
      :-)

      Usuń
  5. Tę pracowitość to mogłaś ograniczyć, bo nie ogarnę więcej...;o)
    Buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przecież specjalnie o Tobie i Panu N. myślałam...
      Buziole również :-)

      Usuń
  6. Czy pisane wierszem czy prozą niech się spełnią Twe życzenia dla nas i Żukowej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Halo, halo, one już się spełniają. Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No u mnie też 😁. Okoliczne ptaki dostały do głowy, róże mają pączki i.t.p... Boję się, ze w lutym będzie katastrofa na moim dachu 🤨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A da się zapobiec katastrofie?
      Mamy styczeń, jeszcze w nim na trochę zostańmy

      Usuń
  9. Oby ten Nowy Rok przyniósł nam same miłe dni i wiadomości!
    Oraz dużo, dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ladny ten krykloczek! I wierszyk tez pierwszorzedny :)
    U mnie tez wiosna, pszczola nawet mnie odwiedzila i wszystkie roslinki jakby sie budza.... i ja sie tez wreszcie obudzilam, bo bylam jakas rozlazla....
    Pozdrawiam wiosennie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. W Krakowie chwila pada śnieg, a za chwilę już robi się z tego deszcz. Zima?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimy nima a u nas wiosennie. Człowiek jest lekko ogłupiały, rośliny całkiem głupieją a politycy pewnej opcji to chyba dokumentnie zidiocieli. Strach się bać, gdy przyjdzie wiosna prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń

"Upadłe madonny" oraz "chłopczyk ze sfilcowanym psem"

  A kuku... Jestem, żyję i mam się całkiem nieźle, (jak na ryczącą siedemdziesiątkę)... Dzieje się wiele, a że tempo działalności różnej zwa...