piątek, 19 stycznia 2024

Zimowy spacer


 
Zimowy spacer

- Nie bój się kochanie
pomogę przejść ci przez ten krawężnik
- Tak
Wiem
Zawsze mogę liczyć na ciebie
- Ile lat jesteśmy razem?
- 50 kilka?...
- Tak
Wiele zamieci jest za nami...
Kocham cię wciąż
-Musimy się ruszać
WIESZ, ŻE TO MOŻE BYĆ NASZ OSTATNI SPACER....
- Tak, wiem kochanie, musimy się ruszać...

Tuk, tuk, laseczka.... 




Obrazek inspirowany wpisem Ultry: 

 https://bezpukania.wordpress.com/2024/01/16/czasem-zycie-moze-byc-urocze-bajko-ty-moja/

Dodatek specjalny!
Chętnie sprzedam.




15 komentarzy:

  1. Piękna ilustracja! Wspaniały duet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mawiamy w trudniejszych chwilach: Lepiej już było...;o) Ilustracja idealna...;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze wiedziałam, że masz talent. Para jest urocza, ona ma nawet fioletowy szaliczek, genialne! Taki obrazek chętnie każdy by przytulił, ja również.
    Miło mi BARDZO, Maradag

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wiem, co mi Twój styl przypomina. Pamiętasz, jak pisałam Ci, że podoba mi się Twoje kółeczkowanie? Wykontemplowałam i inne elemencikowanie. I rzuciło mi się do łba, że Leszka Kuchniaka mi tą techniką przypominasz, znajomego kolorystę. On też elemencikuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się przyznam. Bez bicia, skąd mi się to wzięło.
      Z ukochania przed laty .....dziesiąt, Gustawa Klimta i w ogóle secesji szczególnie w witrażach..... Wiem, bardzo prymitywna interpretacja. Ale ..moje.

      Usuń
    2. Ależ Twoje jest boskie, a takiego np. Klimta to ja nie cierpię!

      Usuń
    3. Bo moje to moje..... 😉😘

      Usuń
    4. Mam to samo, co geehrte Frau...

      Usuń
  5. I w ogóle od razu skojarzyłam ten obraz z Ultrowym postem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyraźnie zobaczyłam tę scenę u Ultry, że od razu w głowie powstała kompozycja, idea... 😀

      Usuń
  6. Uroczy obrazek, który mówi.

    OdpowiedzUsuń

"Upadłe madonny" oraz "chłopczyk ze sfilcowanym psem"

  A kuku... Jestem, żyję i mam się całkiem nieźle, (jak na ryczącą siedemdziesiątkę)... Dzieje się wiele, a że tempo działalności różnej zwa...