poniedziałek, 19 listopada 2018

Tęsknota za Hanielem (Archaniołem zresztą...)



Hura, hura, po przeszło półrocznej przerwie wyciągnęłam farby!
A temat nowego obrazka wziął się z prowadzenia (ostatnio), wspólnych "interesów życiowych" z różnymi aniołami ;-). Nigdy wcześniej nie brałam ich na poważnie. Teraz też nie.... Ale jako inspiracja do marzeń, są znakomite. 
Również piosenki Kory & Maanam, były wcześniej inspiracją do moich obrazków. Połączyłam więc Anioła Kory Jackowskiej z łagodnym Archaniołem Hanielem, aniołem miłości. 

"Poprawiony" i odmłodzony Archanioł Haniel...ze swoją "poprawioną" ukochaną ;-)


No dobra, śmieszny jest trochę... No i tak ma być. Pogodnie. 

16 komentarzy:

  1. Niech cię nie opuszczają anioły, pogoda ducha i miłość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio, przypinam agrafkami i oswajam jak moge. 😁. Moze w koncu przylgna na stale 😀.

      Usuń
  2. Yyy... bo ja taka plastycznie niedorobiona jestem... Które to, ten anioł? Ten z brodą czy w koczku? Czy w ogóle go nie widać zza pary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej uruchomic osobista wyobraznie 😆, z lampka wina (lub"kakalka"), jest to latwe jak parasol .. 😉

      Usuń
    2. To mnie pocieszyłaś. Uff!

      Usuń
  3. Powodzenia Dagmaro.
    Pięknie zaczęłąś swój powrót :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak się cieszę, że pędzle już pracują! Z Aniołami różnie bywa, czasem są kapryśne i odlatują gdzieś:))) Nie wiem czym je karmić aby siedziały na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle i farby je świetnie mocują...

      Usuń
    2. Póki co był to jeden zryw (anielski?) ;-). Ale juz mnie pędzle nie straszą, gdy snuję się w nocy po mieszkaniu ;-)).

      Usuń
  5. No to juz do przodu,fajnie 😀 Archaniolowi sie przyjrzalam, ano prawdziwy! Skrzydla ma, szate z szerokimi rekawami do przytulania ma, tylko te wloski nie anielskie 😂 moze taka moda w niebie??
    Pozdrawiam 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on mój taki, dojrzały bardzo taki... No taki ma być i już...

      Usuń
  6. "Hard-korowy" ale fajny...Twój Janioł musi być twardzielem...;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klik dobry:)
    To ja nie tylko anielskich zrywów życzę i serdecznie pozdrawiam.
    A Archanioł Haniel mógłby być nieco młodszy, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopracuje sié (Haniela) ;-). Jak się Michaela skończy... Archanioł Haniel służył jako prowokacja do wyjęcia farb ;-). Jest ledwie "nakryklany"...
      Pozdrawiam równie serdecznie i pamiętam również o Robótce :-)

      Usuń

Zimowy spacer

  Zimowy spacer - Nie bój się kochanie pomogę przejść ci przez ten krawężnik - Tak Wiem Zawsze mogę liczyć na ciebie - Ile lat jesteśmy raze...